Cum se tunează o blondină, din teleguță în mașină.

Cum se tunează o blondină din teleguță în mașină

Îmbogățită cu tehnologie, si din căruță faci mașină

Dar nu de-oricare, una de făcut banii cu statul,

Dacă ți-ai tras și un breton, ajunge ca să fii blondină,

Cu tocuri cui, cu fusta scurtă și decolteul larg de-a latul.

 

Dac-ai venit în București găină, trebuie să-ți găsești Cocoșu,

Din cel ce cântă cucurigu pe gardurile unor mari partide,

Cu creasta roșie, desigur, pe garduri la partidul Roșu,

Fiindcă vei fi hrănit cu cecuri și nIcidecum cu aguride.

 

Că ce e-n Gușă, și-n căpușă, Cosmin a fost prieten bun,

Și secretarul general al PSD, așa că și-o trase consilieră,

Dar nu-i de-ajuns ca să ajungă să tragă și ea primul tun,

Trebui- să se căsătorească pentru-a începe-o carieră.

 

Așa că din prietenie în prietenie, ajunge la Bejenariu Eugen

RAAPPS-ului să îi presteze serviciile juridice de consultanță,

De-a înțărcat patru contracte , nu mai contează de ce gen,

Faptul că e lansată pe orbină are de-acuma importanță.

 

Rodajul noii brenduite mașini de făcut banii din contracte,

Este normal ca să i-l facă doar un pilot profesionist,

Respectiv Theodor Stolojan, ce-n PNL, sectorul 2, îi face acte,

Iar marketingul Cătălin Grigorescu, netransparentul activist.

 

Din PNL pînă-n PD nu este calea-tât de grea și lungă,

Că lespezile căilor politice sunt toate din “prietenie”

Totul e combustibilui de bani ai lui Cocoș să îI ajungă,

Ca nu să dea rateuri și să rămână în pustie.

 

Așa că în echipa de campanie a lui Băsescu, fost primar,

Nou promovata mașinuță a fost utilă și-a făcut furori,

Noul ales o-accelerează, c-așa o mașinuță găsești rar,

Și-o face șefa lui de cancelarie, din noapte până-n zori.

 

Însă Cocoș trage frâna de mână, fiindcă-a ieșit scandal,

Cu legătirile avute cu Petrache, cu Bittner și alți mafioți,

Așa că prin demisie, mașina-i trasă la edec, la mal,

Să numai fie, pentr-o vreme, ca așchia în ochi la toți.

 

Ca simplu membru al PD, și-apoi ca secretar executiv,

I se montase portavoce, sistemul antiradar cu bruiaj,

Claxon strient cu melodia ”bilețelului roz” pe portativ,

Mașinăria de făcut bani n-avea cum să rămână în șomaj.

 

Așa că Poteraș i-a și “tunat” motorul pentru cursa-n Parlament

Dând startul de pe rampă-n direcția “politica cea mare”

Cu greutatea de parlamentar, ajunge-ndat ministru, iminent,

Fără să țină cont de nici o semaforizare.

 

Abia acuma se numește că a fost dată-n exploatare,

Și a rulat cu toată forța, dar și cu gașca de “prietene”

Topolniceanu, Andreescu, ieșite în întâmpinare,

Să aibă, mai apoi, de la Paris, ce amintiri să depene.

 

Cu mâinile-ncordate pe volan, inventatorul intră-n Forbes,

Umplându-și portbagajul cu alte și-alte contracte,

Dar când a fost oprit de-agent, n-a mai putut s-o dea la-ntors,

Așa că el, inventatoru-I nevoit de-a sa creație a se desparte.

 

În rest e doar povestea unei mașini ieșite de pe pistă,

Avînd jiglerele-n fundate, fără direcție, scoasă din funcție,

Cândva năvalnică, acum doar o poveste tristă,

Despre o fostă campioană a marelui raliu pentru corupție.


Povestea porcului 2

Niculae Sitcai

Absolvent al Liceului Militar Dimitrie Cantemir - Breaza (1965) Absolvent al Facultății de Medicină și Farmacie - București (1971) Doctor în Medicină (1981) Medic primar ATI (1990) Sef Secție Anestezie-Terapie Intensivă la Specialised Clinics Center - Kuwait (2006)